BJP’nin sosyal medya kampanyası ankete açık Rajasthan’daki sosyal sistemlere odaklanıyor

Nesrin

New member
Parti liderleri, Rajasthan’da bu yıl yapılacak seçimler öncesinde Bharatiya Janata Partisi’nin (BJP) sosyal medya platformlarının temel amacının, Başbakan Narendra Modi liderliğindeki hükümetin refah programlarını ve politikalarını vurgulamak olacağını söyledi.


Bu yılın sonlarında Rajasthan’da seçimler yapılacak. (HT FOTOĞRAF)

Hindistan nüfusunun yaklaşık %15’ine ev sahipliği yapan Rajasthan da dahil olmak üzere beş eyaletteki anketlerin 2024 ulusal seçimlerinin gidişatını belirlemesi bekleniyor.

Salı günü Rajasthan’da sosyal medya hücrelerinden sorumlu bölgeler için bir çalıştay düzenleyen BJP şefi BL Santosh, sürekli bilgi kontrolü, trolleme ve soru cevaplamanın en büyük zorluklar olduğunu söyledi.

Çalıştay katılımcılarından partinin sosyal medya platformlarının daha iyi kullanılmasına yönelik öneriler toplandı.

Çalıştay katılımcıları arasında BJP Başkanı Chandra Prakash Joshi, milletvekilleri Sudhangshu Trivedi, Rajyavardhan Singh Rathore ve eski Uttar Pradesh Bakanı Shrikant Sharma yer aldı.

Sharma daha iyi koordinasyon çağrısında bulundu ve sıradan insanlar arasında Modi’nin politikaları konusunda farkındalık yaratmaları gerektiğini söyledi.

Modi’nin son dokuz yıldaki başarılarına değinen Trivedi, bazı tarihi adımlar attığını söyledi. “Ülke artık güçlü ellerde. Sosyal medyanın önemli bir araç olduğu ve dikkatli kullanılması gerektiği ortaya çıktı.”

Joshi, hiçbir lideri veya programı olmadığını söyleyerek iktidardaki Kongreyi eleştirdi. “Ülkede kalkınma durma noktasına geldi. Yalnızca merkezi hükümet planları işler durumdadır. Kongre reklamlara güveniyor. Ama biz insanlarla yakın ilişkilerimizle tanınıyoruz.”

Kongre lideri Swarnim Chaturvedi, yönetimi sırasındaki gelişmelerin boyutu göz önüne alındığında BJP’nin hiçbir söz hakkının olmadığını söyledi. “İnsanlarla her zaman mesafelerini korudular ve biz de onlarla yakın işbirliği içinde çalıştık.”